Debata oksfordzka w dziedzinie nauk humanistycznych

    Debata oksfordzka to sformalizowany typ dyskusji, w której dwie drużyny (propozycja i opozycja) toczą uporządkowany spór wokół prawdziwości postawionej w debacie tezy. Propozycja broni tezy debaty, opozycja stara się ją obalić.

    Debata oksfordzka w ramach Dnia Otwartego Wydziału Humanistycznego UJK

    1 kwietnia 2022 r. braliśmy udział w Dniu Otwartego Wydziału Humanistycznego UJK. Dla uczniów szkół ponadpodstawowych zorganizowaliśmy debatę!

    Teza: ,,Podejście interdyscyplinarne jest niezwykle ważne w procesie uczenia się i nauczania”.

    O wyniku debaty zadecydowali uczniowie, którzy większość głosów oddali na drużynę propozycji!

    Debata oksfordzka w ramach Dni Jakości Kształcenia w UJK

    27 kwietnia 2021 r. braliśmy udział w Dniach Jakości Kształcenia w UJK. Nasze wystąpienie odbywało się on-line w formie debaty oksfordzkiej.

    Teza debaty: „Nowoczesne metody nauczania są bardziej skuteczne niż tradycyjne”.

    Warsztaty z Krakowskim Stowarzyszeniem Mówców

    12 marca 2021 r. odbyły się  warsztaty debaty oksfordzkiej, które Forum Młodych Humanistów organizowało wspólnie z Krakowskim Stowarzyszeniem Mówców (Krakowskie Stowarzyszenie Mówców).

    Bardzo dziękujemy Krzysztofowi za poświęcony czas, przekazaną wiedzę oraz ćwiczenia, które pozwoliły nam doświadczyć tego, czym jest debata oksfordzka i wcielić się w role mówców czy obserwatorów.

     

     

     

    Skip to content