Rekrutacja – mediolingwistyka

 

Studia licencjackie (I stopnia)
Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do pracy związanej z opracowywaniem informacji w  szeroko pojętym obiegu medialnym. Praktyczne umiejętności oparte na pracy z tekstem polsko- i obcojęzycznym (obszaru wschodnioeuropejskiego), wraz z  wiedzą dotyczącą korzystania z  nowo- czesnych narzędzi cyfrowej analizy danych oraz sztucznej inteligencji, są postrzegane jako integralna całość potrzebna do funkcjonowania nowych profesji, związanych z  komunikacją międzynarodową i  opracowywaniem danych niezbędnych w mediach, biznesie i w sferze społeczno-politycznej.

ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA

  • międzynarodowa komunikacja społeczno-polityczna
  • międzynarodowa komunikacja biznesowa
  • międzynarodowa komunikacja medialna

REKRUTACJA
Przedmioty punktowane: język polski, matematyka, język obcy.

CO POTRAFI ABSOLWENT?
Absolwent mediolingwistyki to wszechstronny specjalista, który dzięki połączeniu wiedzy lingwistycznej i umiejętności jej praktycznego wykorzystania w  komunikacji publicznej, mediach oraz biznesie, a  także znajomości technologii jest w  stanie efektywnie oddziaływać językowo i  działać w  nowoczesnym świecie cyfrowej komunikacji. Przykładowe stanowiska pracy dla absolwentów kierunku to: analityk przestrzeni informacyjno-medialnej, specjalista ds. komunikacji międzynarodowej, content manager, Data scientist, koordynator projektów międzynarodowych, manager mediów społecznościowych, analityk danych, specjalista ds. PR, copywriter, edukator/trener, specjalista ds. lokalizacji, specjalista ds. SEO/SEM, konsultant ds. współpracy międzynarodowej, manager ds. relacji z klientami z krajów Europy Wschodniej.



<< Powrót

Accessibility Toolbar