Komunikat Dziekana Wydziału Humanistycznego UJK w Kielcach

Na podstawie Zarządzenia nr 51/2020 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 16 marca 2020 roku w sprawie zmiany trybu pracy jednostek administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ustala się, co następuje:

- od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania wszelkie dokumenty wymagające zachowania formy pisemnej, kierowane do administracji wydziałowej, należy składać w punkcie podawczym zorganizowanym przy pokoju 22 na parterze budynku. 

- wszelkie dokumenty niewymagające zachowania formy pisemnej powinny być przesyłane w formie elektronicznej (skany) na adresy elektroniczne poszczególnych jednostek,

- podania (wnioski) studentów/doktorantów/słuchaczy studiów podyplomowych związane ze studiami (w tym m.in. dotyczące pomocy materialnej) należy przedkładać
za pośrednictwem poczty elektronicznej (skany), pozostałe sprawy związane ze studiami będą przyjmowane za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonicznie; po ustaniu zagrożenia epidemiologicznego studenci/doktoranci/słuchacze studiów podyplomowych będą zobowiązani do dostarczenia podań w formie tradycyjnej.

Do dnia 25 marca 2020 r. skraca się czas pracy pracowników administracji do godz. 13.00.

Dziekan Wydziału Humanistycznego UJK w Kielcach
dr hab. Janusz Detka prof. UJK



<< Powrót

Skip to content